غذای تفا بابل ( فست فود سیار تفا )

با سلام و خوش امد خدمت شما هدف از راه اندازی این بلاگ تبادل اطلاعات در خصوص غذاهای خیابانی و فست فود سیار می باشد

غذای تفا بابل ( فست فود سیار تفا )

با سلام و خوش امد خدمت شما هدف از راه اندازی این بلاگ تبادل اطلاعات در خصوص غذاهای خیابانی و فست فود سیار می باشد

غذای تفا بابل (   فست فود سیار  تفا    )

علی اصغر عزیزی هستم از مازندران بابل روستای بسیار زیبا و دل انگیز درونکلا غربی گاوزن محله

مقالات و آموزش هایی در خصوص انواع غذاهای محلی و خیابانی و فست فود سیار و نحوه آماده سازی و طبخ و سرو آن برای مشتریان ،،عصرانه و شام بسیار لذیذی را بهنگام قدم زدن در خیابانهای شهر ، شب خاطر انگیزی را برای شما در زیر سقف آسمان شهرمان مهیا کنیم... بزودی باراه اندازی کافه غذای سیار با عنوان ................... پذیرای شما عزیزان خواهیم بود ..

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

۰

ترفند هایی برای افزایش تمرکز

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

 ترفند هایی برای افزایش تمرکز

 آیا جدیداً در انجام امور محوله عملکرد ضعیفی دارید آیا نمی توانید بر روی موضوع خاصی تمرکز داشته باشید و آن را به نحو احسن انجام دهید و از راه کار های قدیمی همچون نوشیدن قهوه، نرمش کردن و ... به نتیجه ای نرسیدین و به دنبال راه کار جدیدی هستیدشال و روسری دات کام  در این مقاله نکات مهم و علمی را برای افزایش تمرکز به شما آموزش میدهد .  

به موزیک های گملایم وش دهید .

موزیک های ملایمی که زمان طولانی دارند  (چون ذهنتان درگیر تعویض آهنگ نمی شود ) و دارای یک ریتم یکنواخت هستند گوش دهید. ممکن فکر کنید گوش دادن به یک موزیک یکنواخت کسل کننده می باشد ولی یک بار این کار انجام دهید و از معجزه این سبک موسیقی شگفت زده شوید .

بعد از مطالعه ورزش کنید .

تحقیقات علمی  ثابت کرده است  برای اینکه بتوانید یک چیز را به خاطر بسپارید بعد از مطالعه آن مطلب ورزش کنید حتی یک ورزش سبک، چون در هنگام انجام ورزش ذهن عملکرد بهتری برای به خاطر سپردن اتفاقات اخیر دارد

در انتخاب لباس دقت داشته باشید .

اگر بخواهیم مطالعه کنیم از لحاظ ذهنی پوشیدن یک لباس راحت بهترین گزینه است ولی باز هم از نظر علمی پوشیدن لباس مناسب ( لباسی که در محل کار یا مدرسه استفاده می کنیم ) برای مطالعه بهترین روش به حساب می آید . در تحقیق علمی انجام شده  در این زمینه دانش آموزانی که در آزمایشگاه از لباس مخصوص آزمایشگاه استفاده می کنند خطا کمتری نسبت به دانش آموزانی که از لباس های معمولی استفاده می کنند دارند.

استفاده از نور طبیعی

در تحقیقاتی که اخیراً انجام شده مشخص گردیده افرادی که در طول روز به اندازه کافی از نور طبیعی استفاده می کنند در ابتدای شب از سطح تمرکز بالایی برخوردار هستند و افرادی که در معرض نور های مصنوعی بوده اند از خستگی چشم و خواب الودگی در اوایل شب بیشتر رنج می برند . اگر در محیط کار یا منزلتان از نور طبیعی کافی، بهره مند نیستید حتماٌ زمانی را برای بیرون رفتن و در معرض نور خورشید قرار گرفتن قراردهید .

دما را تنظیم کنید .

تنظیم دما به بهترین نحو باعث کاهش درگیری ذهنی و جسمی با دمای محیط می شود و تمرکز بیشتری را برای کارتان ایجاد می کند. اگر در محیط سرد کار کنید بدنتان انرژی زیادی مصرف می کند تا بدنتان را گرم کند که باعث می شود تمرکزتان کم شود . و همینطور کار کردن در محیط گرم باعث بوجود آمدن آشفتگی ذهنی میشود و تمرکز را به شدت پایین می آورد . مناسب ترین دما برای محل کار 20 تا 24 درجه سانتی گراد می باشد .

از گیاه استفاده کنید .

یکی از نکات مهم برای بدست آوردن تمرکز استفاده از گیاهان طبیعی است . در تحقیقات مربوطه که در این زمینه انجام شده، استفاده از گیاهان سبز در محیط کار باعث افزایش 15 درصدی در بهره وری افراد می شود .  استفاده از گیاهان طبیعی علاوه بر تمرکز مزایای مهم دیگری نیز دارند مانند ایجاد حس آرامش، تهویه هوا، دفع انرژی منفی از محیط و مزایای بی شمار دیگر .

تصاویر زیبا  

بر اساس مطالعات علمی انجام شده در ژاپن دیدن تصاویر زیبا از حیوانات بامزه باعث افزایش بهره وری و تمرکز  در افراد می شود و همینطور دیدن تصاویری از طبیعت  انرژی و حس ارامش در افراد بیشتر می کند

از رنگ زرد استفاده کنید .

رنگ زرد میزان هوشیاری و تمرکز را افزایش می دهد. رنگ زرد القاء کننده حس شادی در  افراد  می باشد . استفاده از یک تابلو یا یک شی زرد رنگ باعث می شود شما در طول روز تمرکز بیشتر و حس شادی داشته باشید .

شال و روسری دات کام روز خوبی را برای شما آرزومند است .

موفق و پیروز باشید . -----------------------------------------------------

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی