غذای تفا بابل ( فست فود سیار تفا )

با سلام و خوش امد خدمت شما هدف از راه اندازی این بلاگ تبادل اطلاعات در خصوص غذاهای خیابانی و فست فود سیار می باشد

غذای تفا بابل ( فست فود سیار تفا )

با سلام و خوش امد خدمت شما هدف از راه اندازی این بلاگ تبادل اطلاعات در خصوص غذاهای خیابانی و فست فود سیار می باشد

غذای تفا بابل (   فست فود سیار  تفا    )

علی اصغر عزیزی هستم از مازندران بابل روستای بسیار زیبا و دل انگیز درونکلا غربی گاوزن محله

مقالات و آموزش هایی در خصوص انواع غذاهای محلی و خیابانی و فست فود سیار و نحوه آماده سازی و طبخ و سرو آن برای مشتریان ،،عصرانه و شام بسیار لذیذی را بهنگام قدم زدن در خیابانهای شهر ، شب خاطر انگیزی را برای شما در زیر سقف آسمان شهرمان مهیا کنیم... بزودی باراه اندازی کافه غذای سیار با عنوان ................... پذیرای شما عزیزان خواهیم بود ..

آخرین مطالب

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است


۰

چهار گیـاه تقـویـت کنـنـده میل جنسـی


عوامل مختلفی‌ می‌توانند در کاهش یا افزایش میل جنسی در مردان و زنان تاثیرگذار باشند.

به گزارش آریا، عوامل مختلفی‌ از جمله مسایل روحی روانی، نوع تغذیه، تحرک، شرایط آب‌وهوایی، سن، بسیاری از داروها و بعضی از بیماری‌ها می‌توانند در کاهش یا افزایش میل جنسی در مردان و زنان تاثیرگذار باشند. بسیاری از گیاهان نیز با توجه به مواد موجود در آنها می‌توانند برای کاهش یا افزایش این میل موثر باشند...

البته قدرت گیاهان از این نظر یکسان نیست و مواد موثر و میزان مصرف آنها در این اثر دخالت دارد. در این مقاله به چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان و یک داروی گیاهی که فقط در خانم‌ها باعث افزایش میل‌جنسی و برطرف‌کردن بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، اشاره می?کنم.
1) دارچـیـن
دارچین پوست درختی بسیار معطر است. دارچین را از زمان‌های قدیم به عنوان دارو و غذا استفاده می‌کردند و در حال حاضر از پرمصرف‌ترین ادویه‌های معطر جهان است. خواص مهم دارچین شامل آثار ضددرد، ضدمیکروب، ضدتهوع، ضداسهال، ضدهیستامین، کاهش‌دهنده پرفشاری خون، کاهش‌دهنده چربی خون، محرک و مقوی معده و چند اثر ارزنده دیگر است. یکی از خواص دارچین به دلیل طبیعت گرم آن، افزایش‌دهنده قوای جنسی است. دارچین به صورت پودر می‌تواند به اشکال مختلف مصرف شود.
مقدار مصرف معمولی و بدون ضرر آن تا 4 گرم در روز است و بهتر است در 2 یا 3 نوبت مصرف شود. مصرف مقدار زیاد آن باعث بی‌خوابی و حرکت تند قلب می‌شود. پودر دارچین را باید در ظروف شیشه‌ای رنگی یا فلزی نگهداری کرد و در آنها را محکم بست تا رایحه آن از بین نرود. همچنین باید آن را از محل گرم و نور آفتاب حفظ کرد چون باعث کاهش و تخریب رایحه آن شده و از آثار آن کاسته می‌شود.
2) زنـجبـیـل
زنجفیل یا زنجبیل ریزوم نوعی ریشه‌ گیاهی است که به‌صورت متورم و گره‌دار است. زنجفیل به دو شکل تازه و خشک در بازار وجود دارد و گاهی نوع خشک آن را آسیاب و پودر می‌کنند. زنجفیل طبیعت گرمی دارد و مزه آن تند و سوزاننده است و دارای رایحه‌ای قوی و خوش‌بوست. زنجفیل از قدیم به‌خصوص در نواحی شرقی دنیا به‌وفور به‌عنوان معطرکننده غذاها، داروها و به عنوان یک گیاه دارویی مهم استفاده می‌شده و امروزه یکی از پرمصرف‌ترین گیاهان دارویی و غذایی است. آثار مهم زنجفیل شامل خاصیت ضدتهوع و استفراغ قوی، ضداکسیدان و ضدسرطان، کاهش‌دهنده چسبندگی پلاکت‌ها (رقیق‌کردن خون)، هضم‌کننده، محرک و مغذی معده، ضدمیکروب، کاهش‌دهنده کلسترول، معرق، صفراآور و چند اثر مهم دیگر است.
یکی از آثار زنجفیل، افزایش قوای جنسی است. مصرف زنجفیل، تا روزی 3 گرم بلامانع است که می‌توان آن را در 2 یا 3 نوبت استفاده کرد. مصرف بیش از حد زنجفیل باعث تحریک مخاط‌ها می‌شود و ممکن است به روده و معده آسیب برساند. افرادی که داروهای قلبی و ضدانعقاد خون مصرف می‌کنند باید با احتیاط از زنجفیل استفاده کنند. به تازگی یک محصول استاندارد و صنعتی به نام قطره «آرومین» از زنجفیل به بازار ارائه شده که در داروخانه‌ها موجود است و بدون نسخه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. این قطره را می‌توان روزی 1 تا 3 نوبت و هر نوبت 40 قطره در آب یا مایعات دیگر رقیق و مصرف کرد. همچنین می‌توان آن را در چای یا غذا هم مورد استفاده قرار داد.
تقـویـت کنـنـده میل جنسـی,داروی افزایش میل جنسـی, گیـاه تقـویـت کنـنـده میل جنسـی
3) فـلفـل (سبز یا قرمز)
فلفل‌سبز گیاهی است که از میوه‌های آن استفاده می‌شود. فلفل قرمز نیز همین گیاه و میوه است که با گذشت زمان و پس از رسیدن کامل فلفل‌سبز تغییر رنگ می‌دهد و کم‌کم قرمز می‌شود. فلفل از ادویه‌های تند بسیار پرمصرف‌ دنیاست که نقش مهمی در تغذیه دارد و مخصوصا در قسمت‌های شرقی جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد. به غیر از مصرف خوراکی، داروهایی نظیر شمع‌های طبی و پمادهایی از فلفل تهیه می‌شود که به عنوان ضددردهای اسکلتی مصرف زیادی دارد.
مهم‌ترین آثاری که تاکنون در مورد فلفل مطالعه و به اثبات رسیده است شامل آثار ضددرد، رقیق‌کننده خون‌ (افرادی که خونشان غلیظ است)، ضدمیکروب، ضدسرطان، آنتی‌اکسیدان، ضدنفخ و اسپاسم، ضدتب، محرک گردش خون، معرق، محرک و مقوی معده، هضم‌کننده غذا، اشتهاآور، کاهش‌دهنده چربی خون و آثار دیگر است. با توجه به طبیعت گرم قابل‌توجه، فلفل دارای اثر افزایش قوای جنسی است و جزو ادویه‌‌های محرک محسوب می‌شود. مصرف فلفل درحد خوراکی بدون عارضه است و فقط ممکن است بعضی‌ها به آن حساسیت داشته باشند. مصرف بیش از اندازه فلفل ممکن است باعث التهابات غشای مخاطی روده و معده شود.
4) پنـج انـگشـت
یک داروی گیاهی که در زنان باعث افزایش قوای جنسی، جلوگیری از بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) است که به شکل قرص هم ارائه شده است. این دارو از گیاه پنج انگشت (Vitex agnus – castus) تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار است. آثار مهم این قرص و قطره شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال‌های یائسگی، موثر در کیست‌های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری‌ها، موثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم‌ها و انواع دیگر مشکل‌های زنان است که مربوط به اختلال‌های هورمونی است.
ویتاگنوس با عمل تنظیم هورمون‌ها علاوه بر آثار ذکرشده می‌تواند در بی‌میلی و سردمزاجی خانم‌ها موثر باشد. این داروی گیاهی به دو شکل قرص و قطره تهیه شده و دارای آثار یکسانی است. ویتاگنوس در تمام داروخانه‌های ایران و بدون نسخه به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود. اطلاعات لازم در راهنمای همراه دارو ارائه شده است.
گیاهان دیگری که در افزایش قوای جنسی می‌توانند موثر باشند شامل: انار، انجیر، پسته، خرما، جوز بویا، کنجد، نخود، نارگیل، برنج، شاهی و خارخسک هستند.

با استفاده از گیاهان و طبیعت سالم زندگی کنیم و از عوارض داروهای شیمیایی در امان باشیم داروهای شیمیایی تجارت عده ای پول پرست می باشد نه راه درمان .....

به طبیعت اعتماد کن خداوند تبارک علاج را در طبیعت قرار داده

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۱
علی اصغر عزیزی درونکلایی

چرا اکثر افرادی که از سایت شما دیدن می کنند، بدون خرید از سایت شما خارج می شوند؟ راهکار چیست؟!






پنج دلیل اصلی که چرا افرادی که از سایت شما دیدن می کنند، بدون هیچ خریدی سایت شما را ترک میکنند!

آیا واقعا می خواهید که بازدید کننده های بیشتری را به سایت خود جذب کنید، تعداد اعضای سایت خود را افزایش دهید و فروش خود را بیشتر کنید؟ 

احتمالا پاسخ شما مثبت است، درست است؟

بسیار خوب، پس هدف مشخص شد! زمانی که بحث به کسب و کار اینترنتی و در آمدزایی اینترنتی می رسد فقط 5 فاکتور وجود دارد که مانع خرید بازدیدکننده ها از سایت شما میشود…

یا ایمیل های ارسالی شما باز نمی شود… یا لندینگ پیج شما مناسب و تاثیر گذار نیست… و یا به علل مختلف نمی توانید مخاطبان خود را ترغیب به اقدام و خرید کنید! 

بله! فقط 5 مورد!

هیچ فرقی نمیکند که در چه حوزه و زمینه ای کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید، این 5 مورد در مورد تمامی حوزه ها و موضوعات کسب و کار اینترنتی صدق میکند و این 5 فاکتور می تواند باعث افزایش یا کاهش میزان فروش و درآمدزایی اینترنتی سایت شما شود!

اما… خبر خوب اینکه به راحتی میتوان این 5 فاکتور را تغییر دادو تعداد خرید های بیشتری را به کسب و کار اینترنتی خود هدیه داد!

بنابراین در این مقاله ی آموزشی قرار است که این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که چرا بازدید کننده های از سایت شما، از انجام مواردی که مورد نظر شماست خودداری می کنند و مهمتر از همه اینکه چگونه می توانید بر این موانع پیروز شده و کاربران خود را دعوت به اقدام و خرید کنید!

 

اولین دلیل

به شما اعتماد ندارند

اصلا مهم نیست که محصول شما چقدر خوب و با کیفیت است، تا زمانی که مخاطبان شما باور نکنند که محصول شما می تواند آنچه می گویید را برای آنها انجام دهد، هیچ خریدی از سایت شما انجام نخواهند داد!

بر اساس تجربیاتی که در کسب و کار خود به دست آورده ایم و صحبت با هزاران دانشجو و علاقه مند به راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فعالان این عرصه، به این نتیجه رسیده ایم که تا زمانی که مخاطب شما به شما اعتماد نکند، خریدی از سایت شما انجام نمی دهد و جالبتر اینکه هرچه قیمت و هزینه ی محصول شما گران تر باشد، باید به همین میزان توانسته باشد اعتماد مخاطبان خود را جلب کرده باشید!

راهکار این مساله چیست…

یکی از بهترین روش های اعتماد سازی در بین کاربران ارایه هدایای رایگان و ارزشمند به مخاطب است.

به عنوان نمونه باید سعی کنید در حوزه ی کسب و کار اینترنتی خود، قبل از اینکه مخاطبان و بازدید کنندگان سایت شما خریدی انجام دهند، فورا به او هدیه ای رایگان و ارزشمند دهید. مثلا اگر حوزه ی کسب و کار اینترنتی شما در زمینه موفقیت و بهبود فردی است، شاید به عنوان مثال می دانید که هر فردی که در اوج خشم و عصبانیت قرار دارد، چگونه می تواند فورا و در زمانی کوتاه خشم و عصبانیت خود را فروکش کند. آموزش این نکته ی فرضی در اولین برخورد مخاطب با سایت و کسب و کار شما می تواند بسیار خوب و تاثیرگذار باشد و عاملی برای اعتماد سازی کاربر به شما و کسب و کارتان به حساب آید.

اگر اطلاعاتی که به مخاطب خود می دهید ارزشمند باشد، اعتماد بین شما و مخاطبان تان سریع تر از آنچه فکر کنید شکل خواهد گرفت.

هرچه زمانی که صرف مخاطبان تان می کنید بیشتر باشد، مخاطبان و بازدید کنندگان از سایت شما بیشتر به شما و کسب و کارتان اعتماد خواهند کرد. 

 

دومین دلیل

باور ندارند که آنها هم می توانند

بسیار خوب، پس تا اینجا ارزش آفرینی کردید و در بدو ورود مخاطب به سایت تان نکته ای آموزنده و ارزشمند را به او آموختید و زمینه های اولیه اعتماد سازی مخاطب به خود را ایجاد کردید.

شروع خوبی بود…

اما احتمالا مخاطبان شما فکر می کنند که فقط شما می توانید از عهده ی انجام چنین کاری بر آیید و انجام این کار نیاز به استعداد یا شرایط خاص و استثنایی دارد و افراد عادی مثل مخاطبان شما از انجام آن عاجز هستند!

چه می شود؟ در اینجا باز هم مخاطبان تان متوقف شده و خرید نمی کنند!

مخاطبان شما نه تنها باید شما را باور کنند، بلکه باید به این باور نیز برسند که آنچه محصولات و خدمات شما وعده می دهد را نیز می توانند به دست آورند. این نکته بسیار طلایی و مهم است!

 

راهکار این مساله چیست…

مسلم است که در وهله ی اول باید به مخاطبان خود نشان دهید که انجام چنین کاری چقدر ساده است. این امر بسیار مهم و کلیدی است ولی کافی نیست.

توصیه های افرادی که از محصولات و خدمات شما استفاده کرده اند و به نتایج مطلوب رسیده اند می تواند در این گام کمک بسیار زیادی به شما و مخطبان کسب و کارتان کند.

علاوه بر این، می توانید یک گارانتی اثر بخشی با زمان مشخص برای خریداران محصول تعریف کنید تا شک و شبهه ای برای آنها باقی نماند. 

 

سومین دلیل

باور ندارند که ارزش این مقدار تلاش را داشته باشد

بسیار خوب، پس تا اینجا مخاطبان کسب و کار اینترنتی شما، شما را باور کرده اند… به این باور رسیده اند که آنها هم می توانند، اما هنوز از نتیجه ی نهایی اطمینان ندارند و دوست ندارند که مثلا روزانه 30 دقیقه از وقت خود را صرف تکرار عبارت های تاکیدی برای رفع حس خشونت کنند اما دوباره در اولین فرصتی که با یک شرایط سخت رو به رو می شوند عصبانی شوند…

 

راهکار این مساله چیست…

اگر کاربر شما فکر می کند که آنچه محصول و خدمت شما به او وعده می دهد ارزش تلاش کردن و صرف وقت را ندارد، در متن تبلیغاتی ای که برای معرفی محصول و خدمت تان می نویسید بر مورد منفی و اثراتی که دارد تمرکز کنید.

نشان دهید که اثرات منفی شرایط فعلی چه می تواند باشد تا مخاطب شما به خوبی متوجه ارزش این تلاش و وقتی که صرف می کند تا به نتیجه دلخواه خود برسد، شود. 

راه دیگر این است که به دنبال یک راه سریع تر و میان بر باشید… اگر خود شما نیز قبلا با این مورد به خصوص رو به رو شده باشید حتما راهکارهای سریع تری را نیز برای حل و فصل آن یافته اید، می توانید راه های میان بر را به مخاطب خود معرفی کنید تا با صرف تلاش و انرژی کمتر به نتیجه ی مطلوب خود دست یابد.

 

چهارمین دلیل

باور ندارند که محصول یا خدمت پیشنهادی ارزش پرداخت چنین هزینه و قیمتی را داشته باشد

بسیار خوب… مخاطب تان شما را باور کرده، باور کرده که او هم می تواند، آماده صرف زمان و انرژی هم هست تا به نتیجه ی مطلوب خود برسد. اما 500 هزار تومان برای آموزش جذابیت؟ شوخی خوبی نبود!

در چنین شرایطی مخاطبان تان به شما خواهند گفت که نمی توانند چنین هزینه و قیمتی را بپردازند. در بیش از 95٪ مواقعی که مخاطبان شما می گویند که نمی تواندد هزینه ی محصول و خدمتی را بپردازند، منظورشان دقیقا این است که فکر نمی کنند چنین محصول یا خدمتی ارزش پرداخت پول و هزینه ای که بیان کردید را داشته باشد.

اجازه دهید سوالی از شما بپرسم، آیا می توانید 4 میلیون تومان برای یک دوره ی آموزشی در زمینه بهینه سازی سایت یا راه اندازی کسب و کار اینترنتی پرداخت کنید؟ نه؟ 

اگر یک عمل جراحی داشتید چطور؟ می توانستید چنین هزینه ای را پرداخت کنید؟ اگر پاسخ شما به سوال دوم مثبت است پس شما توان پرداخت 4 میلیون تومان را دارید، منتها برای پرداخت چنین هزینه ای برای یک دوره ی آموزشی به خوبی توجیه نشده اید.

راهکار این مساله چیست…

مطمین شوید که زمانی که قیمت و هزینه ی محصول شما مطرح می شود، ارزش محصول شما نیز برای مخاطبان تان دقیقا مشخص شده باشد. 

 

پنجمین دلیل

آنچه می فروشید را نمی خواهند

اجازه دهید سوالی از شما بپرسم… اگر فردی سعی کند بهترین مجموعه نرم افزارهای روز دنیا را به شما بفروشد… شما هم باور کرده اید که این محصول بسیار خوب و تاثیر گذار است و ارزش پرداخت وجه را هم دارد…

اما شما کامپیوتر ندارید!

چگونه چنین تبلیغی می تواند شما را ترغیب به خرید این محصول آموزشی کند؟!

واقعیت این است که شما هرگز این محصول را نخواهید خرید! مهم نیست که محصول شما چقدر خوب است… مهم نیست که متن تبلیغاتی شما چقدر خوب و تاثیرگذار است… اگر محصول مورد نیاز مخاطب شما نباشد هرگز آن را نخواهد خرید!
 

راهکار این مساله چیست…

اگر فردی از سایت شما دیدن می کند که مثلا کامپیوتر یا سیستم شخصی ندارد، مشکل از نحوه معرفی و تبلیغ نویسی شما نیست.

این افراد و ترافیک جذب شده از کجا آمده اند؟ احتمالا محل مناسبی را برای جذب ترافیک و بازدید کننده انتخاب نکرده اید. 

منظور من این نیست که هیچ وقت بازدید کننده هایی که خواهان و علاقه مند به کسب و کار اینترنتی شما نیستند نباید از سایت شما دیدن کنند، بلکه منظور من این است که اطمینان حاصل کنید که به خوبی بازار هدف خود را شناسایی کرده اید و ترافیک و بازدید کننده های سایت خود را به صورت هدفمند انتخاب و به سایت خود هدایت می کنید.

نتیجه گیری

به یاد داشته باشید که هرگز نمی توانید که تمامی بازدید کننده های از سایت خود را به اعضا و کاربران سایت خود تبدیل کنید… اما اگر مراقب این 5 فاکتور مهم باشید و دلایلی که باعث می شود بازدیدکنندگان از سایت شما خریدی از سایت شما انجام ندهند را حذف کنید می توانید نرخ تبدیل خود را به مراتب بهتر کنید و تعداد فروش های خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

نظر شما راجع به 5 فاکتوری که در مقاله ی فوق ذکر شد چیست؟ آیا شما هم تا به حال با این موانع در کسب و کار خود رو به رو شده اید؟ شما چگونه توانستید چنین موانع و مشکلاتی را از سر راه کسب و کار اینترنتی خود بردارید؟ نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در زیر برای خانواده ی بزرگ و گرم عرفانی زاده دات کام کامنت بگذارید تا سایر اعضای این خانواده نیز از تجربیات ارزشمند شما بهره مند شون

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۵
علی اصغر عزیزی درونکلایی